BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 3 December 2011

R.A.P.U.H :')

salam :) apa cer yg aku nak tulis nie?? KISAH DONGENG??aku bkn nak merepek cam kanak2 baru nak hidup...but tentang pasaan aku..aku tahu aku xperfect xlayak untuk dicintai..tapi aku manusia biase..bukan nye robot yang xad feeling..pas je pts ame die..now~~aku gase give up..susah giler nak caye kan laki~~single ag bagus..tapi aku nie jenis susah nak serasi kan diri bila single..paling lame single pon 6 bulan je mehh..yang sayang and caring kat aku gamai..tapi masalah nye aku nie..payah snad nk balas sayang aku..forbia punya pasal la..aduhh...panahan forbia nie memey nyusahkan aku...nak2 lagi time kene tolak mentah2 nan sorang mamat nie..kecewe giler la..pas putus kene tolak mentah2 malu giler ft. bengang nan mamat nie..tp p lantak kau la..xpe3..hope kau bahagia nan die..haha~~then..now aku ad rapat nan sowg mamat nie..aiyakkk..chumill snad2 twin tu :) banyak chemistry..haha~~pasan lbih..emm..die pon forbia cm aku..time die break aku try gak nasihat an die..plg xleh bla ayt die.."dh penat setia..nak men2 kan pmpuan leh x??'' aptb kau nie...butt aku just bg nasihat pape yg ptot..lame kot xchat pas dari tu..kalo chat kdg2 jap2 je..but bape ari yg lepas chat smpai pepagi buta..pasal tah muleh jd gitu..haha~~epy tu epy gak..tapikan..dah dua hari die xon9..mane kau pegi ek??sedih..dua hari aku tgu kau x gak muncul kat fb..nape aku gase down giler bl kau xon9??nape kecewe giler??malam nie aku xtahu la nak tgu o x..cm org giler bayang je aku nie??hishhh~~:')xpe..pape pon aku kne ready..bak kate org "sayang xsemestinye memiliki" pe yg tot aku wt ready pale otak aku nie..jgn pat snad kecewe coz laki..keep up :) senyum walaupon kecewe :') xpela..malam nie aku terus menanti kau at fb.kalo xad gak..aku hanya mampu berdoa agar kau bahagia :')emm:') oke la..lagi byk aku tls ag byk lak ak nanes nt..:') kbaiii :')
BERLAJAR SUPAYA SENTIASA TABAH WALAUPON BANYAK DUGAAN :')

No comments:

Post a Comment