BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 4 December 2011

PENAT BERHARAP :'(

hari ketiga die xon9 la...pasaan ak??rapuh giler~~nape la ak muleh nk berharap nan kau ek??pdahal kite xpnh jmpe pon..nape ak tangkap feeling lbih nan kau??nape bkn nan org len yg tol2 nakk an ak??nape mesti kau??argggg!!!! aku nanes dari kul 12.00 n smpai skunk xbenti lagi nanes..susah snad nk bentikan airmata aku yg mengalir nie :'( perittttt la mehhh..tatit snad2 ~~penat mengharap sesuatu yang xpasti..makin forbia aku nan cinta nie..ak still forbia..tapi nape bkn nan kau ek??nan kau hati ak gase sng je..tng gler bl dpt chat nan kau..butt.kebahagiaan yg kau bg sekejap je..xpe..aku epy snad2..coz dh lame ak xgase epy cm tu..wlaupon sekejap aku amat menghargaiinya n aku ingt smpai bl2..ak windu kau akp iloveyou at aku...err~~tu sume xmgkin ak dpt lik...dh la aku nak buang kau dari pale otk n ati aku..makin aku nak pas an kau....makin menebal sygs aku at kau...nape???kite xpnh jmpe...n aku thu ak xlyak foe kau..ak xperfect cm girl len..mlm nie aku akn belajar untuk abaikan pasaan aku at kau..tp ak susah nk lakukan..cm ne??argghhhh~sasau aku d.wat nye :') butt aku kene gak belajar...ak kne ready an mental aku...wlaupon kau bkn untuk aku..aku akn selalu doakan untuk kebahagiaan kau :') aku xkn dendam dgn kau..cinta dalam hati je la :')  kau epy aku pon tumpang epy...berkorban demi kebahagiaan kau pon dah cukup untuk aku tersenyum wlaupon dalam hati nie perit bagai....dah..aku pnt nk taipp...mata aku pon dh kabur menanes coz kau...kbaiiiii :') t.c ma dear :')

No comments:

Post a Comment